Tony’s Chocolonely, The Next Web en The Economist, 8 juni op The Click Won't Stick.

Gratis event van Kaliber en MarketingTribune laat je ervaren én horen hoe je je doelgroep blijft bereiken in het veranderende medialandschap.

29 MEI 2017, ORTELIUSLAAN 875, 3528 BE UTRECHT BIJ KALIBER
Samenvatting
Technologische ontwikkelingen volgen elkaar in hoog tempo op en ons mediagedrag verandert net zo snel. Met het event The Click Won’t Stick vertellen Kaliber en MarketingTribune op 8 juni hoe merken moeten meebewegen om hun doelgroep te blijven bereiken. Marketeers worden geïnspireerd door talks en play: Pieter Paul van Oerle, Remy Becher, Pascal van Ham en Kaliber zelf vertellen over innovatieve manieren van interactie, zoals messaging, voice en gestures. Daarnaast is er de ruimte om zelf te experimenteren met nieuwe interactieve communicatie en kun je het tijdens een brainstormsessie hebben over het toepassen van de opgedane inzichten in de praktijk, waarbij eerste ideeën worden aangereikt.

Met de opmars van nieuwe technologie verandert het mediagedrag. We moeten nieuwe kanalen en vormen van interactie inzetten om onze doelgroep te blijven bereiken. Maar hoe? Ontdek het zelf op 8 juni bij The Click Won't Stick, waar drie externe sprekers en een spreker van Kaliber je zullen verrassen met nieuwe, slimme inzichten.

Pieter Paul van Oerle (The Next Web & Accenture)

Onze eerste spreker is Pieter Paul van Oerle. Innovatie zit in zijn DNA. Hij weet als de beste hoe je innovatie onderdeel maakt van je bedrijfsstrategie. Hij combineert zijn baan als Innovation Lead bij Accenture met de functie van Strategy Director bij hét tech festival van Europa: The Next Web. Verder is hij voorzitter van de 1% Club én verantwoordelijk voor de Accenture Innovation Awards – het grootste innovatieprogramma van Nederland. Pieter Paul weet dus wel raad met the click that won't stick, dit wil je niet missen.

Remy Becher (The Economist)

Remy weet als geen ander hoe je als merk de dynamiek van deze tijd bijhoudt. Ook de wereld van de uitgeverij staat sinds de digitale revolutie voor een aantal flinke uitdagingen. Bij The Economist zijn ze zich volledig bewust van deze trend en gaan ze hier heel slim mee om. Met behulp van innovatieve technologieën als VR en Artificial Intelligence zorgt Remy ervoor dat de content altijd relevant blijft voor de doelgroep. Mede dankzij Remy is The Economist voorloper op het gebied van technologie binnen de uitgeverij. Zijn truc? Evalueren en daarvan leren. Op 8 juni deelt hij zijn meest recente inzichten in digitale communicatie.

Pascal van Ham (Tony’s Chocolonely)

Bij Tony’s Chocolonely is men ervan overtuigd dat ‘de klik’ alleen niet genoeg is. Het chocolademerk kiest een andere strategie; die van persoonlijke, menselijke interactie. De missie (samen streven naar een 100% slaafvrije chocolade-industrie) is hun enige doel, marketing en de digitalisering hiervan zijn middelen om dat doel te realiseren. Pascal en haar team geloven in directe relaties, met de cacaoboeren aan de ene kant en met hun fans aan de andere kant. Digitalisering biedt hen de mogelijkheid om persoonlijke interacties schaalbaar te maken. Er wordt geen geld uitgegeven aan betaalde media, en toch hebben ze een enorme, betrokken fanbase die met de dag groter wordt. Het is een interessante en eigenzinnige aanpak waar onze derde spreker Pascal alles over komt vertellen.

Speeltuin

Kennis en inspiratie opdoen is één ding, de echte ervaring een tweede. The Click Won't Stick is daarom een combinatie van sprekers en een grote experimentele 'speeltuin'. Interactie met merken staat centraal in deze speeltuin: met een brainreader op ontdekkingsreis door het surrealisme, navigeren in een digitale winkel door te gebaren, een shoot-out doen met een virtuele cowboy en nog veel meer. De installaties laten je zelf ervaren hoe interactie voelt op basis van gebaren, lach, stem en aanraking, niets is te gek.

Meld je snel aan

The Click Won’t Stick is helemaal gratis! Smeer je stembanden en ga naar de website, deze kun je namelijk met voice control bedienen. En weet je wat? Je kunt vier mensen aanmelden, dus neem die leuke marketingcollega's allemaal mee! Meld je nu snel aan, want de plekken zijn beperkt. Zo'n mooie kans kan je toch niet laten liggen?

The Click Won't Stick
8 juni 2017
Kaliber Interactive
Orteliuslaan 875, Utrecht
theclickwontstick.nl

Inschrijven is gratis

Smeer je stembanden en ga snel naar de website om je aan te melden!

Over Kaliber

Kaliber is een digitaal bureau voor intensieve interactie tussen mens en merk. We helpen merken starten, groeien en innoveren. Door creativiteit, technologie en data samen te brengen ontwikkelen we doelgerichte online communicatie, meestal met offline ondersteuning.

Wat ons kenmerkt is onze 'ontdekkingsdrift', dat is nieuwsgierigheid in het kwadraat. We hebben een ontembare drang om de wereld om ons heen te verkennen. Met eigen projecten onderzoeken en experimenteren we om de grenzen van ons vakgebied te verleggen. Opgedane inzichten passen we met realiteitszin toe op de vraagstukken van onze opdrachtgevers. 'Making sense for future-proof brands' noemen we dat.